FAQ

Meest gestelde vragen:

Wat zijn de voordelen van jullie website?

Dankzij Thuisbezorgd.nl kunt u het aantal orders verhogen, nieuwe klanten aantrekken en uw online zichtbaarheid verbeteren in zoekmachines zoals Google. Daarnaast komt uw menu op internet. Het beheer van een website kost veel inspanning en geld, en Thuisbezorgd.nl neemt dat allemaal voor u uit handen.

Ik heb al een eigen website..

Via onze website kunt u nieuwe klanten aantrekken die uw restaurant nog niet kenden. Bovendien, als u een link plaatst op uw eigen website naar uw menu op Thuisbezorgd.nl, zijn die bestellingen volledig kosteloos.

Wat zijn de verplichtingen die we hebben met betrekking tot Thuisbezorgd.nl?

Geen. Er is geen contract, dus u bent vrij om Thuisbezorgd.nl te verlaten wanneer u wilt.

Moet ik betalen om me in- of uit te schrijven?

Nee, er zijn geen registratiekosten en ook uitschrijven is gratis.

Wat is de proefperiode?

U krijgt een gratis trial op de dag dat u op de website bent geplaatst. U bent vrij om zowel tijdens als na de proefperiode, de website kosteloos te verlaten.

Hoe werkt de registratie?

Heel eenvoudig: we vragen om informatie over het restaurant, het menu, de manager, het bezorggebied en de openingstijden.

Welk percentage krijgt Thuisbezorgd.nl van onze orders?

U betaalt alleen een percentage over de orders die via Thuisbezorgd.nl binnenkomen. Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen.

Hoeveel extra opdrachten krijg ik via Thuisbezorgd.nl?

Dat hangt af van verschillende factoren (uw huidige verkoop, uw gemeente, uw bezorggebied enz.). Thuisbezorgd.nl helpt u sowieso uw zichtbaarheid op de markt te vergroten door haar brede klantenkring én nummer 1 marktpositie in Nederland.

Hoe weet ik hoeveel orders ik heb ontvangen via Thuisbezorgd.nl

U vindt deze gegevens op uw facturen en bij de administratie op uw Thuisbezorgd.nl-account.

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar op Thuisbezorgd.nl?

Betaalmiddelen online

  • Creditcard (Master Card, Visa, American Express)
  • iDEAL
  • PayPal
  • Voucher (Thuisbezorgd.nl geeft regelmatig vouchers weg om extra bestellingen te stimuleren. De kosten worden van het marketingbudget van Thuisbezorgd.nl afgetrokken.)

Betalen aan de deur

  • Contant betalen bij de bezorger aan de deur.
  • Pinnen aan de deur. Sommige restaurants beschikken over mobiele pinapparaten.  

Hoe komen de betalingen van mijn klanten bij mij terecht?

De online betalingen door uw klanten maakt Thuisbezorgd.nl wekelijks naar u over. Daar is de commissie al van afgetrokken om de betaling van de factuur zo gemakkelijk mogelijk te maken. 

Moet ik extra betalen voor online betalingen (bankkosten)?

Nee, er zijn geen extra kosten. U betaalt gewoon een vast percentage voor elke bestelling die via Thuisbezorgd.nl gedaan wordt.

Mijn restaurant heeft geen verbinding met het internet, kan ik nog steeds registreren op Thuisbezorgd.nl?

Natuurlijk. Als u niet beschikt over een internetverbinding of fax dan staat ons team u graag telefonisch te woord.

Hoe kan de klant er zeker van zijn dat wij leveren in de regio?

De klant moet zijn/haar postcode invoeren op Thuisbezorgd.nl alvorens te bestellen. Vervolgens kan de klant een keuze maken uit restaurants die bij hem/haar in de buurt leveren. Dit is de reden waarom we precies willen weten wat uw bezorggebied is.

Wat gebeurt er als ik een bestelling (onverhoopt) niet kan leveren?

U belt ons en wij zullen de bestelling annuleren.

Wat als mijn menu verandert in de komende maanden?

Ons team is 7 dagen per week beschikbaar en zal uw menu zo snel mogelijk aanpassen op de website. Stuur ons een e-mail of fax met uw nieuwe kaart.

Welke ervaring heeft Thuisbezorgd.nl op dit gebied?

Wij zijn al meerdere jaren aanwezig in Europa en worden gezien als een van de meest toonaangevende online eten-bestelsites in Europa. We gebruiken onze ervaring en expertise om onze zichtbaarheid in Nederland te verhogen en een goede service te bieden aan restauranthouders en consumenten.

Waar is uw kantoor gevestigd?

Ons hoofdkantoor is in Amsterdam. Daarnaast is er een kantoor in Enschede en Brussel. Voor meer informatie: corporate.takeaway.com

Hoe worden klanten geïnformeerd over de toevoeging van nieuwe restaurants op de site?

Klanten ontvangen een nieuwsbrief met daarin nieuwe restaurants in de buurt.

Heeft u verdere vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.